God kväll!

Igår blev det 50 pil för att testa skalan, som inte riktigt var hundra procentig, men detär den förhoppningsvis nu=)...

Blev lite skutet i skogen idag...

Syster yster följde med och sköt med sin klassikervbåge, hon har nog inte hållt i den på fem år och lyckades faktiskt att träffa djuren, på max 20 meter men dock ganska bra, 140 på 15 mål som jag tycker är bra, eller vad tror ni, Våran nästa världsstjärna??
Själv gick det ju inte görbra, men bättre mot slutet, Andreas hade lagt upp en djävulsbana åt mig, haha, lilla kräk:P...

I morgon bär det av till Österrike och jag är så spänd så jag har ont i magen....

nej nu skall jag packa klart och lägga mig och sova


Underbara Österrike=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0