Semester!

Om bara två timmar så börjar min semester!
skall bli helt underbart, min första riktiga semester, första gången jag är ledig tre veckor i sträck på nästan fem år, så är helt salig, känns nästan som att man älskar allt och alla, inget kan förstöra det nu=)...
haha och så äker vi till Österrike på lördag, och så har jag kommit på ett bra sätt att tjäna extra pengar, så LIVET LEKER=)...


Ja och så kommer den här skönheten snart=)
niotusen fattigare
men det är den värd...

haha

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, härligt med semester tjejen! OCh fy fasen va kul att åka till Österrike!! Lycka till!! :D



Sen lir ja ju lite nyfiken, hur tjänar man extra pengar? ja vet en som verkligen skulle b ehöva det :P

2009-08-13 @ 22:27:20
URL: http://idasvardag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0