Tränat...

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker till Österrike på Bågskytte EM, skall bli underbart...

Det bar iväg till B o E vid två tiden (så fick sova i ynka fyra timmar) och kom hem för ca en halv timme sedan, det enda som stod på protokollet var bågskytte=)...kul kul kul!
Jag VANN!! haha, jag e bäst=)..

var ganska lurigt och mycket långa håll på små djur men fick ihop 344(234) ändå, med två bommar, men förutom det och några tabbar i skyttet så kändes det riktigt bra, och behöver ju itne vara toppad förens i nästa vecka, så det är på gång=)

Skall gå och lägga mig snart, är helt slut och skall handla en massa i morgon inför resan så kommer behöva mycket tid, plus att jag måste ringa ett telefonsamtal:O...jag som avskyr telefoner...men älskar han jag skall ringa till=)...

Ha en underbar kväll allihoppa!


Hade ju en paparazifotograf efter mig på sm=)...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0