Yes.

Blev inget tränat igår, eller inte med bågen i alla fall, har tränat mycket med snöre och releaser och det är väll lite plus i alla fall.
idag blev det 25 skott med vanlig och 25 skott backtension, vet inte riktigt vad jag håller på med, men skall se till att få lite hjälp i morgon så jag vet att jag gör rätt...Yes im the worlds greatest=)..

var ute och joggade/gick igår, när vi hade kommit ca 2 km från huset så började det ösa ner:/ var blöt rakt igenom innan vi kom tillbaka hem...usch vad kallt det blev...inte när vi gick då var det inte så farligt, emn när man kom in och stannade upp...

Var ute i morse med, men inte så långt, kom en bit och upptäckte ett skavsår på lilltån, det lyckades blöda igenom skon innan jag kom hem, ca1,5-2 km, hur fan går det till liksom?? jaja, i morgon blir det plåster till tusen, det är något jag är bra på, att plåstra om :P...

nej nu kommer lite bilder från Österrike=)
Har ju inte berättat att jag är bäst=)
eller ja, bäst och bäst, kom fyra, men i min värld så räknas inte de som kom före mig=)...


Jag lite väl glad i hatten kanske:P


Mårten Blomroos, en av våra guldmedaljörer skjuter i finalen.


Pappa och syster i den eftertraktade Svensk tröjan=)


Kyrkporten vid Stift Vorau


inne i kyrkan


ännu en inne i kyrkan

NU är det Salsa och tacochips som hägrar...

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0