Yes, den gick igenom=)

En lampa som måste bytas bara annars är den okej=)...

Så nu har vi slängt in den på blocket för 15000, kommer väll upp ikväll nån gång...
så nu skall jag altså skiljas från min lilla pärla*snyft*

Älsklingen lurade mig till att fira med att äta ute, blev en grov baguette med kycklingröra och curry på...hade vart så nervös så jag hade glömt att äta frukost så var väll tvungen att äta ändå...kom hem för bara en halvtimme sedan och det hade ju varit lite sent att äta frukost då:/...

Är man i Trollhättan så måste man ju in på Överby och titta lite=) Hade pengar till ett nytt linne och ett par nya (ROSA) leggings men sen skulle jag bara TITTA på skorna inne på Deichmans skor, och alla vet väll hur det går när man bara skall titta, ja kreditkortet åkte fram och ett par nya helt underbara skor var köpta=)


 
Mina nya älsklingar då, de är lite ljusare egentligen,

fick ta en bild med webcameran, då syster yster förmodligen lånat( läs STULIT) min kamera!

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Bea

Riktigt snygga! Hoppas de var sköna och billiga!

2009-06-03 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0