Tåget går förbi Framgården ju:O

Fått go massage idag, helt underbart, men ryggen känns skum nu, men hon sa att det kunde kännas som tröningsvärk tills i morgon så är väll det som är på gång...
hittade en massa knutor som jag inte visste fanns där, hon tog bort det mesta, men hon vågade inte mer än så här så har en del kvar som vi får ta nästa gång, så att ryggen blir bra helt och hålelt...

Skönt att veta att det inte är psyket som spelar en ett spratt med ryggvärk i alla fall...



Nej nu orkar jag inte vara kvar här mer, låst fastkedjad och bedrövad....NU BEHÖVER JAG SEMESTER!


jag kan hoppa av i farten, det gör inget, jag vet vart jag ska hoppa!!


Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0