Life's a climb...

...but the view's great!


jupp, då har jag pratat med Anders och sett på  Hanna Montana the Movie....

lite piggare än tidigare och mer pepp på livet...



I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head sayin,
You’ll never reach it,

Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high



Någon som är bra på positiva tankar??
Hör av dig, det är bristvara på dessa här ute i ödemarken...






Tacka gudarna för att vissa människor finns!



Gjorde ett test på Facebook...som faktiskt gjorde mig lite glad...

"Vilken Astrid Lindgren figur är du?"

Ronja Rövardotter!
Du tycker om skogen och djuren lever det gott med Birk i en björn grotta..


Efter att min Björnbroder sa Systra mi till mig förra veckan så har han vart min Birk...okej, förmodligen bara jag som fattar det lustiga, men det räcker, blir på bättre humör=)...

Kom och ta betalt när du vill...

Ronja och Birk!


Har inte så mycket mer att säga idag...skall på massage i morgon, får se hur man mår efter det, kommer bli hur sjuk som helst då det kan frigöra vad som helst, men vi får se, kasnke mår mycket bättre efteråt??

Nej nu är det sängen som gäller...
Har spelat Miley Cyrus - The climb säkert 20 gånger i rad nu så lär bli mördad om det inte får ett slut...

Natti natti på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0