Skrattmusklerna sitter i magen. På bägge sidorna:O

Skjutit 100 pil idag...
hade tummen långt från avtryckaren, eller på avtryckaren fast långt ifrån där den ska vara, och där låste det sig och jag kom ingen vart, hände flera gånger. Vet inte varför och jag kände hur fel det kändes och kunde inte göra något åt det:/...
Men på lördag e det bättre, blir nog uppehåll i morgon och styrketräning i stället...
Men blir så fruktansvärt frustrerad när jag itne gr som jag ska...
Låser sig inte tummen så låser sig siktet på fel ställe, och klart man skjuter, eller hur?? man tar ju inte ner och börjar om, hade säkert tio jättebra avfyrningar med fel i siktet! inge kul, måste lära miog att sammarbeta med mig själv, annars blir det inge bra...



Var hos Jenny ikväll och pusslade, smått frustrerande det med, när alla bitar ser likadana ut, samma färg men klart att de inte passar ihop för det:O...men tack vare Jenny var man på ganska bra humör ändå:P..


Detta passar mig bättre:P






Natti natti på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0