Skånska...

Ja det är så illa att jag tänker på Skånska, hmmm...
men prata det kan jag inte, haha, men känner hur orden förvränger sig lite, men jag ska väll överleva:P..

Dagen kommer gå åt till att packa, sen får vi väll se, är lite uttömd på fantasi, som vanligt.
Lite trött, trots att jag sovit tills jag vaknade, och detta var nästan sex timmar, inte illa:P

Får se om jag kan spela lite Wii, det är kuuul, haha..




Tuss sitter i fönstret och pratar med fåglarna, det går itne ens att förklara hur hon låter, inte låter det som en katt i alla fall, haha:P..
min lilla docka=)

nej nu blir det till å hitta på något innan jag flamsar sönder här=)


Ha en bra dag allihoppas
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0