aaaaahhhh...

okej, det går inte att banta när man är borta, speciellt inte så här:P...
drack nu nutrilett till frukost, sen blev det korv i lördags och hamburgare idag till lunch(även hamburgare till middag idag) i går åt vi tacos, så grymt gott, vi bodde hos en annan bågskytt och han hade en starkr röra, den var GÖR STARK!!! men riktigt god om man tog den i måttliga mängder, stackars Mårten, haha, man måste varit med för att först:P...

men två heldagar i skogen, kul kul...gick hyfsat igår inte jättebra, men absolut inte dåligt....
idag glömde jag väll huvet på kudden, gick inte alls, hade ont i ryggen och hade inga riktiga värktabletter:/...släppte efter pausen efter mycket tröstätande(kexchoklad är något som alltid finns på bågskyttebanan, tror jag)...
då gick det helt plötslig hur bra som helst:O...har itne skjutit en så bra runda någonsin förrut, så det känns bra=)...avsluta på tpp i alla fall...var minuter från att bryta första varvet, tur att jag inte gjrde det=)...

känns i krppen nu kan jag säga, svit på luft,adrass i två nätter och sedan, skgsvandring/bergsklättring/skytte på det...men nu har man lite mer muskler änb man hade tidigare=)...och i morgon är det nutrilett sm gäller, en vecka kickstart, skall ge det ett försök till innan det blir den ensamma fruksten=)...

Natti natti på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0