Frukost...

...Eldorado müsli med naturell Yoghurt, är lite socker i corn clakesen, men annars har jag inget socker på=)....har alltid massa socker på yoghurt/fil, men man skall börja med något lite surt har jag hört, jag vågar inte testa blodgrape, det skall man äta före frjukost för att neutralisera blodsockret tror jag:P...

var ute med vovvarna för en stund sedan, vakande , ramlade ur dänfgen och gick ut:P...så det är så det är att ha hund:P..men  skönt med en morgonpromenad, annars kommer jag aldrig ut innan frukost, men det är ju nyttigt=)...

Skall man äta protein till frukost?? tycker inte det verkar som att någon nyttig form av frukost innehåller protein, förutom ägg, och det är ju ingen höjdare precis...

Nu blir det lite yoga och tv, innan ännu en promenad...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0