GODIS!!!!!!!!

borde vara en dödssynd och borde absolut itne få säljas i en vanlig affär, borde behandlas som narkotika eller nått...:/...

var hos mamma efter jobbet, hamtade hundarna och fikade,medgodis såklart, men försökte hålla mig ifrån, men blev för mycket i alla fall..:/...och ingen runda blev det helelr för den delen, men har vart ute med hundarna en stund mså jag kan väll säga att det blivit lite träning i alla fall...


okej..nya tag i morgon(som vanligt) tänk att det skall vara så svårt att komma igång, sen blir det så mycket lättare, bara man tar sig förbi de där jobbiga första dagarna, skall försöka ta mig samman nu.!!! jag har ju en lång väg kvar, så måste sätta fart!!

blir en promenad i morgon bitti med vovvsingarna, skall försöka mig på en längre promenad än vad det blev  i morse, är skönt att gå på morgonen, och tar jag den längre rundan så slipper jag gå i det blöta gräset, och det är en ganska bra fördel tycker jag:P...

natti natti på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0