hmmm...

Mamma är förkyld så pappa har vart snäll och köpt godis till henne, som jag fick smaka på, åt bara lite grann...

sen åt jag lite rice krispies till lunch(inte nyttigt men fanns tyvärr inget bättre hemma hos mor coh far) har precis ätit mat igen, två grova smörgåsar med leverpastej och en tallrick med youghyrt(tyvärr med socker, men det var gott) skall ta ett äpple sedan när jag kommer hem vid halv tio, borde räknas som en ganska bra dag ändå tycker jag...

blev tyvärr ingen promenad förrut med Milla, men i morgon kasnke...skall se hur pigg jag är när jag kommer hem, kanske tar mig ut och springer ett varv då, elljusspåret ligger ju intill lägenheten..

nej nu är min rast slut..

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0