Hundvakt=extra motion...

kan ju erkänna att det inte gick med pulver den här gången heller...

men nu måste jag gå massor, är hundvakt till fyra små tokar=)...roligt...får en massa extra träning, eftersom det blev en bit smörgåstårta så känns det bra, och skall ut på promenad emd Milla (millarella.bloggagratis.se) i morgon=)...känns bra=)...

Har aldrig varit i härskogen så skall tvinga henne dit med mig =) skall bli kul=)...tar med två av hundarna, de stora pojkarna, de kan jag ha en stund på jobbet sedan innan älsklingen slutar, då kan han ta med dom hem=)...

nej nu skall jag lägga mig framför tvn en stund innan jag somnar..=)

natti natti


Jemininas Afrodite (Ditte)

Ipso, Ludde och Clio
Faksimil Ipso Facto(Ipso), Faksimil Ludwig(Ludde) och Coros Clio (Clio)

Alla fyra går att läsa om på www.schipperker.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0