introduktionsdag...

...hela dagen, med lunch och fika och sånt, så blir en starta om nu...

sov gott i morse så blev frukost vid halv tio, en smörgås med ost paprika och gurka, och en kopp kaffe(fyyy:/)
sen bjöd de på lunch, potatis med lax och hollandaissås, åt en liten bit lax och en potatis(nöjd=)) tycker itne om lax, men detv är ju viktigt att äta regelbundet.
efter en guidad tur på Nääs slott blev det fika med kaffe(fyy igen, men blev lite piggare:P) och en kanelbulle.
väl hemma så har det blivit en liten bit choklad mums, mumsigt värre, inte bra men var ju tvungen att smaka...

skall ut på en promenad sen, sönosen skall med, och han är inte så glad för att springa, så får bli en lång promenad istället....

Har lite svårt att komma på vad jag skall följa för diet när jag skall börja:/...men har några dagar på mig att räkna ut det...

skall till stockholm i helgen på bågskytte tävling och vet inte riktigt hur det blir med maten då heller, är lite svårt när man är ute och reser, men skall försöka ta med mina Nutrilett och dricka dem....

nej nu skall jag ut och gå, eller se på TV, det lockat väldigt nu=)...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0