Mat...

Jag har svårt att komma upp och äta frukost på morgonen, så en snabb och lätt nutrilett(hihi, rimmade ju:P) passar mig perfekt, men blir ju tokig om jag inte får riktig mat i mig senare på dagen...

igår blev det två nutrilett och ett stekt ägg med lite krögarpytt till, och lite snacks då som säkert utgörde största delen av energiintaget igår...och det blir så för jag behöver ågot att tugga på, det bästa är att jag alltid har en bra undanflykt till det, igår var det bara ren tur att Andreas skulle bowla så jag kunde köpa lite gott till mig...

så nu har jag en plan, nutrilett till frukost, man måste ju äta frukost, senad en ordentlig sallad till lunch med kyckling eller fisk, sedan middag med kött eller annat gott=)...

sitter nu med min nutrilett till frukost, skall snart iväg,
vid två tiden blir det kycklingsallad då jag och Andreas kommer hem till min syster, hon vill också gå ner några kilo så när jag kommer dit bjuder hon på nyttig mat, men när pappa kommer dit äter dom pizza, hehe=)...

men dieten är typ GI, bara att jag dricker nutrilett till frukost, skall försöka en vecka från och med idag, invägning i morgon, efter skruvarna igår blir det absolut ingen vägning idag:P...

hej svejs


Ca ett år gammal bild på mig och syster.
jag ser inte klok ut, men syster är lika söt som alltid=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0