Okej...

Ni skall nu få följa min resa mot BMI 22...som är ca 58 kg...
Och även få inblick i mitt liv och hur jag lever, emd nio katter hemma hos mamma och pappa med min sambo Andreas.

För mig är vikten viktigast just nu.

Just nu ligger vikten på 78 kg och ett BMI på ca 29....



För ett år sedan vägde jag 97 kg och hade ett BMI på nästan 37...Jag mådde inte bra och ville inte leva så längre, jag har försökt att ta tag  i det länge, under gymnasiet vägde jag 65 kg, men på grund av p-piller(som gjorde att jag var hungrig jämnt) och nedztämdhet så ökade vikten drastiskt.

Förra sommaren lyckades jag gå ner 20 kilo, med mer eller mindre drastiska åtgärder. och nu sitter jag här nästan 20 kilo lättare och förhoppningsvis visare än tidigare.

Men har stått still länge nu och det är dags att börja om på ritkigt!
Nu är det alltså 20 kilo som gäller på ett bra sätt med mycket träning och nyttig mat.

Skall försöka uppdatera så ofta jag kan, med vad jag håller på med och hur det går.


Börjar nu på en gång!
Har ätit allt för idag, skall ut och springa en sväng nu och i morgon börjar jag med en kickstart Nutrilett, bara för att starta mig lite grann, så jag hinner lägga upp en plan och inhandla lite nyttig mat, kyl och frys är ganska tomma=)...

en vecka nutrilett och mycket träning!

nu blir det löpning!!

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Kallabali

DU är en jäkligt vacker tjej!

Va rädd om dig!

2009-04-20 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0