Undrar när man skall inse saker och ting??

Frukost: yoghurt med musli, en kopp te
lunch sallad med två ägg (hann inte till affären)
middag: en liten liten bit qorn paj, med rhode island dressing och sallas.

mellanmål1. en stor banan
mellanmål 2. en liten skål hemmagjord fruktsallad

och kvällsmaten håller jag på med nu: en kopp te och en skiva lingongrova med kaviar på.

en bra dag tycker jag, nöjd med mig själv, vet itne hur mycket kalorier det är men känns som att det är lagom, är lite hungrig fortfarande, men skall dricka upp mitt te och gå och lägga mig sedan...


sen undrar jag hur många riktiga vänner man får i livet?? En? Två?
när man minst anar det har man en kniv i ryggen...för mig är det kanske inte så drastisk, mer en piska som snärtar till en i mellanåt, bara för att säga att: "Nej, du duger inte"....

nu är det läggdags...

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0