*ANTAGLIGEN*

Om jag inte dör av förkylning eller värk så kommer jag ju dö av tristess! Så dålig på att komma på saker att göra, som inte innefattar något med att röra överkroppen, försök själv så får ni se hur kul det är!

Sitta vid datorn funkar en stund, men inte för länge om man inte skriver, för då kan man låsa armen så den inte rör sig(jag fattar), sen kan jag ju alltid se på tv, eller hur, alltid lika kul, eller inte...promenera fungerar bra, men inte heller det för långt för man flänger med armarna för mycket:/...sen kan man se lite på tv igen...låter som en bra dag tycker jag...

All Ache and No Archery makes Linda a Crazy Girl!!


Okej jag är kanske inte katt men det är så här det kommer bli. *Antagligen*
hihihi Antagligen..:P...
Jaja, normal...


I morgon blir det sjukgymnasten och massa nålar i stackars mig, de känns kanske inte, men jag vet att dom finns där...

nej nu är det väll dags att sova lite innan morgondagen börjar!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0