Dagen!

Har gått bra, lite oväntad¨mellanmål bara, men blev inte så farligt..

Frukost: en portion gröt, två smörgåsar(likadana som igår) med makrillfilé och en kopp te

Lunch: två smörgåsar med makrillfilé, en kopp te och en banan.

Mellanmål: en räksmörgås(lite bröd, mycket ägg, majonäs och räkor) stor cola light.

Middag: Ugnsbakad lax, 1/2 port makaroner(fiber såklart) och mycket grönsaker,


inte min bild,
får änna leta rätt på min kanera så jag kan lägga in lite egna bilder:P

 
Men nu sitter jag här sötsugen som tusan, inte det minsta hungrig,men riktigt sötsugen, ätit en bit mörk choklad okej en och en halv(150kcal) men hävdar fortfarande att det är nyttigt, hade planerat in det till lunchenm, men glömde det:P..
får hoppas att det dämpar suget lite i alla fall. om en stund blir det nog en kopp te, om inte sötsuget slägger får jag väll försöka mig på en apelsin eller ett äååle kanske, är ju sött, men inte en massa vitt socker i alla fall





var på allum idag med mamma och syster, roligt, fick två par tights och en ny mascara=) eller mascaran var från Nina fick ett presentkort på Kicks av henne i Julklapp=)
Tack tack Nina, jag behövde ett nytt=)




nej nu blir det lite film, eller tv eller något annat intressant=)

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0