hmmm..

ja, man börjar ju alltid på måndagar eller den första i månaden, men inte den här gången, den h'r gången var det en söndag och den 27e...
känns okej, ett dygn utan större rabalder:P...
får väll se hur det går, känns som att jag är fylld till bredden av vätska så hoppas väll på att den känslan ska släppa nu när det blir nyttigare igen, har ju faktiskt fungerat bra tidigare, så varför inte nu??'




Börjar jobba igen den 1 januari, på 50% dock, men en början. Är så nervös så jag vet itne riktit vad jag ska göra. Tänk om det inte funkar:/...man har ju itne råd att vara sjukskriven:/..
Men om n¨got går fel så är mitt SM åt skogen:/...
jaja, man skall inte ta ut något i förskott, är bara att kmpa på med sjukgymnastiken och hoppas att man snart är läkt...



Har blivit dåligt bloggat det sista, men beror på att ajg inte skött mig, och inte gärna vill skryta med det, men nu skall det bli bättre=)...JAG ska bli bättre!!

Meeee!=)



Ha en bra dag alla!
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0