Julafton är över!

Trött och seg idag, menkan bero på allt gdois som Julklappsleken innehöll:O..

Firat julen hemma hos mor och far, mysigt, men katterna har nog aldrig varit så här arga på mig, de trivs inte alls, eller jo en av dom, men inte de andra två.
Men snart mår de bättre=)

På Söndag blir det mellandagsrea och förhoppningsvis en ny dator, eller ny o ny, jag har ingen sedan tidigare:O.. så blir en örsta bärbara:P..funderar på en mini PC de finns ju i Rosa, får se vad plånboken tycker är okej:O..

Idag blir det till att städa lägenheten, eller ja garderoben:O...
där inne är det toltalt kaos, man  kommer knappt in:/..men det skall jag försöka få ordning på idag hade jag tänkt=) får se hur det går:P...

nej nu blir det väll lite å äta och sedan städa upp julklappspapper, och packa ihop sig:P.

Hoppas alla haft en underbar dag julafton=)

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0