Mini PC fast blå..

glömde gå in igår, plus att jag glömde berätta att jag köpte en mini pc=) en blå Dell, jättefin är den och funkar bra, lite liten bild, men det har man änna vant sig vid nu=)



maten gick ganska bra igår, lite fusk och har änna inte kommit in i att äta så många mål igen, har itne blivit så, men det kommer

Frukost: Havregrynsgröt, två grova(hembakade) smörgåsar med makrillfilé, en kopp te

mellanmål(lunch ^o)): två bananer, en kopp te och en bit mörk choklad(det är nyttigt, jag lover:O)

middag: en portion(och endast en) wokade grönsaker med biff och nudlar, lite råa grönsaker

Mellanmål(film godis): morötter med Philadelfiaost(mumisgt gott=))

sen liten pepparkakshus, inge bra, men nu är det borta, inge mer för i år;)..


en sån här ligger i kylskåpet och väntar på mig:O..
eller ja 80% av den i alla fall=) resten tog slut igår=)




haha, nej vila en stund kanske, helt slut, :P...

Ha en bra dag allihoppa=)
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0