Äntligen!

Mammas och pappas bredband var lite försenat, LITE!! skulle ha kommit i Januari och idag kom det, hmmm, undrar hur det kan bli så?? dom är slöa kanske?? vem vet??

jaja, nu är det igång i alla fall och jag akn ta med mig den bärbara med gott samvete, innan har vi bara haft den, men nu har ju mamma sin dator med bredband, känns riktigt bra=)..



Har precis varit och klippt mig, om jag får köpt nya batterier till kameran på väg till jobbet så blir det kanske en bild senare, känner mig riktigt nöjd faktisk, var precis hur länge sedan som helst sen jag klippte mig så det var verkligen på tiden...
Så nu är det inte slitet och har nästan form om man nu kan säga att det går att få form på mina små strån, har jubinte så mycket hår precis...men man gör så gott man kan med det lilla man har...
"alltid har man nått att vifta på"  :P



I morgon blir det till att åka på visning på en lägenhet=)..första vi åker på, känns bra att det äntligen är vår tur att åka på visning trots att det kanske inte blir vår lägenhet den här gången så börjar det närma sig=)..



nej nu skall jag gå och visa upp mitt nya hår för älsklingen..

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0