dagens..

Frukost: Melon
Lunch: Melon
Middag: Räksallad(köpt, med alldelles för mycket olja:/)
Nattamat: Kycklingsallad

Seda har det blivit lite nötkräm, en bit toblerone och lite lakritspulver...
att man inte kan låta bli?? är det någon som kan forstå detta?
men det har i alla fall inte blivit glass idag, det blev två igår(torsdag) trots kylan...
tur att det är gott med sallad i alla fall...

nej nu skall det bli bättre..från och med Lördag morgon klockan 0600 är det stopp på det, mat alltså då är det NUtrilett som gäller i två veckor framåt, skall ge det ett seriöst försök, eller nej det skall inte vara ett försök, den här gången ska jag lyckas!!!
Jag måste i alla fall lyckas något innan Österrike, eller hur!
nu har jag nästan haft bloggen i tre månader utan att gå minsta steg framåt, det är inte bra!! nu skall det gå!!

Nej skall göra lite nytta nu!

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, jag jobbar också helgen. Kväll ikväll, så vi ses nog runt 21-snåret? :P



Jo, hon inspirerade mig. Har ju nada tålamod och jag vill bli av med något extrakilo ögonaböj, så jag haka på hennes idé. Får se hur det funkar :) Tycker liksom att jag har sprungit, simmat, promenerat, gymmat... utan resultat (kanske är meningen att man ska göra sånt oftare?hehe), så nu har jag lite förhoppningar. hon ska dock hålla på en hel månad(!) hade jag aldrig pallat, hehe :P

2009-07-11 @ 09:11:45
URL: http://hannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0