Datorinkompetent:/

Jag lyckades låsa kortet till internett i natt, inte så jäkla klyftigt...slog fel kod trots att jag visste att det inte var rätt, så älsklingen fick leta reda på PUK koden i dag när jag hade vaknat...hmmm...när skall man lära sig:(..



i natt är det riktigt varmt, började med att springa runt och göra det man brukar på natten, igår började jag med vak och sitta still, kan tänka mig att det är det som är skillnaden...men det känns...



Nu är det mindre än 45 minuter tills jag fyller år=)...måste bara säga det:P..hihi....då blir det faktiskt tårta, det unnar man sig på sin födelsedag...
jag har köpt med mig en shcwartzwaldstårta(stavningkontroll tack!)  och de andra vet ingenting, hihi...så blir en överaskning, de vet nog inte ens att jag fyller år...hmmm..:P...



Snart börgar en ny säsong av Dexter...på måndag, Nedräkniongen har börjat... har sett de andra två säsomgerna och har första säsongen på DVD...favorit o högsta grad, den är till och med bättre än House, och jag älskar House, för er som inte visste det=)...



Blev en massa småissar i natt=)...hihi, är lite trött men blir snart piggare..

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag visste om tårtan! ^^

2009-07-03 @ 19:00:17
URL: http://hannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0