Duktig i natt

Har lyckats hålla mig ifrån kakor och annat onyttigt i natt tack vare min kära vän J, hon är underbar=)...hihi....
Hade det inte vart för henne så hade det blivit en del extra socker...

igår morse blev det faktiskt en promenad med älsklingen innan jag åkte hem och han började arbeta...var ca 20 minuter, inte länge men det var något i alla fall=)...

sedan hade vi ring jage i poolen, lite svårt att förklara, men man sitter på var sin badring och så gäller det att få den andre att välta:P...lite kul faktiskt, speciellt om man vinner...=)...

i morgon blir det bågskytte efter att jag sovit, och förmodligen bad också skall bli skoj=)...

natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0