Glass i stora lass....


Hur kan man låta bli när det är så gott och det är så här varmt??

Men blev nyttig middag, och halvnyttig frukost...

Frukost: Grovt bröd med Makrillfilé

Middag: Grillad kysklingfilé(hemmgrillad=)) med sallad och lite fettsnål dressing.

som dessert bägge gångerna har det blivit glass, en Daim och en Sandwich(350+190 kcal)
lite onödigt, men det är ju så varmt och jag är så dum så jag glömmer att dricka..



Har solat idag med, fast inte lika länge som igår och bara framsidan....har till och med fått färg=D...*nöjd*
syns inte så mycket, men det syns...Brun alltså inte röd, om ni missade det:P..



Jag och syster yster var och shoppade lite med, jag får egentligen inte då jag gör slut på alldelles för mycket pengar, men hon hade ju ingen bra Bikini så vi var ju tvungna att påka och handla lite=)...

Så jag kom hem med två nya bikinisar och en strandklänning/Strandkjol..hihi...älsklingen blev ju inte jätteglad, men de var billiga så han blev inte direkt arg heller=)...171 kr för en hel bikini, inte alls fel om jag får säga så=)..
Blev två likadana, en gul och en grön...
och strandklänningen blev rosa=)..
syster fick en svart klänning i samma modell...



Bilden blev inte så bra, fick ingen hjälp idag:O...men bikinin är snygg..


Nej sitter på jobbet, så skall göra lite nytta nu..

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0