helger alltså...

Ja efter två dagars helg är man uppe på 78,5 igen, undrar hur man lyckas alltså?? Tycker inte ens att jag ätit så mycket...delade en pizza på två dagar så det är ju inte för farligt, inte ätit frukost men lite godis före och efter  pizzan...inte särskilt nyttigt men inte så mycket att man skall väga två kilo mer efter två dagar...inte klokt...

tror att jag börjar bli sjuk med, är helt slut, trött i alla muskler och ont i halsen...trots det funderar jag på en promenad, inget springande när man börjar bli sjuk, men en promenad är ju bra...

nej skall lägga mig framför tvn en stund i alla fall, är helt slut...


hej svejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

försök skippa godiset linda (lättare sagt än gjort, men skippar man det tillräckligt många dagar i sträck känner man sig inte lika sugen på det). testa att ta läkerol när du känner dig sugen. det har funkat för mig ;) tog två läkerol när dom andra käkade tårta under "sommar cafét". perfekt :P



och nu har jag riskaka med ostsmak som "snack"(2 die 4, haha!) :P

2009-07-19 @ 13:45:08
URL: http://hannice.blogg.se/
Postat av: Sessie

Du borde inte hoppa över några mål alls.. Ät hellre lite, men du måste äta något för att hålla igång förbränningen på max. Ett litet tips bara.. kram

2009-07-19 @ 16:48:22
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Anna

Hej... Nu har jag kikat lite i din blogg! Blir lite oroad .. =/ Du kan inte gå efter vågen dag efter dag! Du kommer bli knäpp!! Vissa dagar har du mer vätska i kroppen och allt vad det är... Hoppa över frukost är en dum idé! Lika så att bara äta en halv pizza/dag. Äter du för lite ställer kroppen in sig på svält och nästa gång du äter normalt så samlar kroppen på sig mer fett!! Kroppen behöver fett för att bränna fett... Hoppas du inte blev arg över mitt "råd". Vill bara att du ska lyckas i ditt mål att må bättre och leva sundare....

Sen släng vågen och ta fram måttbandet!!! Muskler väger mer än fett ;) Lycka till!!!



KRAM!

2009-07-23 @ 23:34:51
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0