Hihi...

Jag kommer från;
Skogen
Jag heter;
Linda Elin Linnéa Rundberg 
Hur gammal är du;
22
När fyller du år;
3 Juli 
Tycker du om någon just nu;
JAg tycker om massa människor, men älskar min Andreas
Jag samlar på;
Troll=)
Gröna eller röda äpplen;
Gula
Vem ringer du när du är arg/ledsen;
Andreas, eller mamma om han inte svarar.
Gillar du golf;
Inte alls, kanske:P
Vilken tid gick du upp idag;
09,00
Har du sovit i din egna säng inatt;
Haltv och haövt på Andreas sida:P
Har du strumpor på dig nu;
Japp
Hur svarar du i telefon;
Olika tror jag:P
Vad ska du göra ikväll;
se på nån mysig film hade jag tänkt.
Vad ska du göra imorgon;
Vet inte än
Vad vill du bli när du blir stor;
Kirurg
Är det okej att gråta;
Självklart?
När grät du senast;
Natten som var, klarar ju inte av känslosamma tv saker, så Jacksons dotter tog ju knäcken på mig...
Vilken årstid tycker du bäst om;
sommaren, jag älskar sommarvärmen=)
Laddar du ner musik och film från Internet;
Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon; :
Skrika!!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder;
Nej, men hade vart kul att ha lite av den varan.
Har du piercing;
Nope
Vill du gifta dig;
JA!
Vill du ha barn;
Ja fast bröllop först:P
Solar du ofta;
Ibland
Är du bra på att laga mat;
Ja, hemme i mammas och pappas kök i alla fall=)
Är du flygrädd;
Människor kan inte flyga ju!!
Hur vig är du;
Kan ha bägge fötterna bakom huvudet.
Vad dricker du helst när du är törstig;
Tycker om loka, men är svag för Cola Light när det är varmt
Vilken är din favorit glass;
Alla sorter.
Tror du på ett liv efter döden;
Jag vill tro på det.
Tycker du om sushi; 
Inte en aning, jag får återkomma med det. 
Vad äter du helst när du ser på film;
Hot snacks på bio, Pop corn hemma=)
Bor dina föräldrar tillsammans;
Japp, med mig.
Har du tandläkarskräck;
Inte skräck, men de är äckliga, jag har alltid minus på kontot efter jag har vart där:/
Vad heter du i mellannamn;
Elin Linnéa
Är du morgon- eller kvällsmänniska;
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du;
Gröna
Vilka hår färger har du haft;
Blont, rött, brunt, svart/lila:S, men nu är det naturell råttfärgat...
Har du någon gång gråtit dej till sömns;
Jepp
Är du beroende av något;
Andreas!
Röker du;
Nej
Senaste låt du hörde;
Sia-Breath me.
Vad gör du på helgerna;
Jobbar, myser med Andreas
Brukar du bädda sängen;
Nej, bara dra till täcket
Hur många timmar sover du på en natt;
olika, mellan 3-12
Senaste bok;
Tillbaka till Pompeij av Kim M. Kimselius
en mycket bra barnbok:P hehe
Har du kysst någon under den senaste veckan;
Japp
Vad var det senaste du sa;
- Jasså det var där jag la den!
Önskar du att du bodde någon annanstans;
ja, *hoppas hoppas hoppas*
Vem kramande du senast;
Fridolf
Saknar du någon nu;
Andreas
Hur många lampor har du i ditt rum;
två??
Vem ringde dig senast;
Andreas
Var du glad igår;
Jag tor det.
Vad är din favoritfärg;
ROSA
Sminkar du dig;
Ja, ibland
Känner du dig värdelös;
Ja, ibland
Känner du någon som har tagit självmord;
Ja,
Har du somnat i skolan någon gång;
ja hihi:P
Tror du på gud;
Vet inte, men något mer måste det ju finnas.


JAg blir ju uppäten:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0