mer än halva natten har gått..

Hade 21 besökare igår=)...mesta hittils, *stolt* får hoppas att et håller i sig...

är ju inte den mest begåvade skribenten kanske, men övning ger färdighet...eller har jag mycket fel?

Skulle försöka hitta lite kul dieter eller så man kan testa, efter Nutrilett kuren, som faktiskt går bra=)
Får leta vidare, finns ju inte bara en dåre som bantar i världen så det finns ju miljarders kurer och grejjer...jag har testat en hel del, som mamma säger så lyckades jag gå ner sist med hjälp av alla varianter, får väll testa mig igenom dom igen, och försöka få ner dom på loggen samtidigt...

Har hört från flera håll att de som testat nutrilett bara går upp i vikt efter en avslutad kur, men kan bero på att man går tillbaka till gamla vanor, det är därför det inte funkat på mig, jag har gått ner några kilo börjat äta som förrut och gått upp igen, så nu blir det ändrad kosthållning efteråt...

Nu måste jag fylla på min vattenflaska, börjar änna bli hungrig igen:/...inte bra, men nu verkar det änna som att jag e hungrig och inte bara sugen...hmmm...är så skumt detta alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0