Oj då..

..redan två dagar sedan sist, datorn var inte med sista natten och jag har varit ledig en natt...



Hade kalas igår, kul kul=)...
lite oplanerat men kul ändå=)...

Fick en Diet Pig att ställa i kylskåpet, den börjar nöffa när ljuset tänds, mycket effektiv kan jag säga=)...



Jobbar fyra nätter nu, är inne på min första, fick hoppa in extra då dets aknas folk, är bra med lite extra pengar, de tar trots allt alltid slut=).....är första gången på länge som jag faktiskt har lite pengar kvar efter att allt ät betals och så känns det som, men den nya bågen är ju inte betald än, så det komemr att svida mer senare:S...



Nej Natti natti på er stackare som inte somnat än och mer synd om är det för er som man faktiskt kan säga God morgon till...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0