Träning..

Tänkte testa lite youtube träning senare...de har ju en del träningsfilmer...skall testa och kanske lägga upp lite senare...

är ganska trött idag, då halva familjen är sjukl så kan det ju vara något på gång, sov till fem idag så kommer att vara vaken ettv antal timmar till så hinner att träna efter att jag vilat mig en stund:P...

Dieten går bra, en Allevo till frukost och en Nutrilett förut, blir en til efter träningen sedan, det är ju viktigt att man får i sig något efter att man tränat.

nej nu blir det lite top model och sedan träning

tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Majimo

Är du intresserad av att bli utsedd till veckans Blogg? Ta en titt på mitt senaste inlägg!

2009-07-13 @ 20:52:18
URL: http://majimo.blogg.se/
Postat av: Wannabeyou

sv; haha tack! :) jaha men då får du se till att skaffa de, gå in på bloglovin.com och fyll i uppgifterna, sen kan du skriva in namnet på bloggen du vill premunera på, och sen kan du kategorisera allt. Det är ganska lätt när du väl kommer igång :) Om du ändå inte fattar kan du bara säga till så kan jag hjälpa dig komma igång :)



jaa mina 3 kilo som försvann jättefort är nog vätska :/ men nu har jag kommit igång lite med motionen så hoppas det hjälper :)

2009-07-13 @ 21:39:41
URL: http://wannabetheone.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Så lite så.. Jo den låten är magisk. Allt bra?

2009-07-13 @ 21:42:40
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0