Trollhättan idag=)

Har precis ätit lite (massa) melon till frukost=)...

snart är det duchen och misshandel av ben som gäller....fina ska de bli i alla fall och som dom säger:
- Vill man vara fin får man lida pin. Eller hur??

Igår blev det en grov räksmörgås till middag och två grova russinfraller till kvällsmat.

Ingen träning igår men vandrade ju runt en del i Alingaby...

Fick köpt två strandklännigar, skulle bara haft en till men så var det rea och då blev det ju så klart en extra=)
Fick även köpt två nya "vanliga" klänningar, jag som har så lite kläder, snart är det väll bara jag och mina kläder som kan flytta in i en lägenhet, Andreas får inte plats=)

Vad tråkigt det är när man inte hittar bilder på kläderna då:/....jaja...blir inga bilder idag...

måste skynda mig nu för snart bär det av till Trollhättan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0