78 kg - 58 kg

Före och efter bild kan man säga:P...
första bilden är 78 kg och andra är 58 kg.
och eftersom jag itne kommit någon vart så skall jag välls e ut som den första bilden??
känns som att 20 kilo skulle vara lite mer skillnad eller vad säger ni??
och att jag kanske inte riktigt ser ut som på bilden??


Bilderna är ifrån My Virtual Model på www.myvirtualmodel.com/
där kan man ändra och se hur man ser ut efter att ha gått ned i vikt=)

ja det var vad jag ville få sagt nu=)...

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

det där var ju skitsvårt! jag vet inte hur många "foot" jag är eller hur många pounds jag väger. >_<

hur visste du vad som stämde in på dig?

2009-07-08 @ 11:07:21
URL: http://hannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0