Helgen!

Tävlingen i lördags gick ju bara åt skogen:/...funderade ett tag på om det hade vart bättre att inte skuta den då det inte alls gick som det skulle...hade så ont i axeln så ett tag visste jag inte ens vart jag skulle ta vägen...:/...och sedan är det väll klart att man glömmer ta med värktabletter till jobbet, värsta någonsin:(...tur att man jobbar med fina människor då som gör att stämningen blir lite lättare...

JAg har för övrigt räknat ut att detta är en blogg som visar hur man inte skall göra för att gå ner i vikt, om detv är någon som undrar, tänkte mig att man skulle blinlite mer peppad av detta men det ligger på ungefär samma nivå, men är ganska skönt att skriva av sig lite om allt möjligt=)...

men i alla fall..
nu hade jag tänkt mig en crach(stavning tack??) diet vecka, med protein och frukt: 300- 500kcal protein och två frukter ca 200 kcal per dag...
jag vet jag vet, halv svält och fan och hans moster, men det gäller en vecka, från och med idag...tänkte skriva ner efter varje dag eller morgonen efter vad jag tryckt i mig och hur det känns...kanske kan vara lite mer taggande att slippa skriva ner alla kakor och sånt man dratt i sig...kan ju ge det ett försök den här veckan i alla fall=)...

Nej nu skall jag äta frukost och gör i ordning maten till ikväll på jobbet....

Det ser ju till och med gott ut=)

Kommentarer
Postat av: alicia

Hej fina du :) jävlar vad du har skrivit i din blogg!! bra jobbat! :D hoppas vi jobbar ihop snart! ska du till jenny den 12:e förresten?

pussåkram

2009-06-09 @ 00:08:17
URL: http://mexico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0