hihi=)

har precis fått mejl av lite bågskytte vänner som jag hittade på facebook nyss...hur kul som helst=)...

snart är det dags för sängen, måste upp tidigt i morgon för att skuta och för hoppningsvis en löparrunda(en stund på soffan)

idag blev det handla och en snabb sväng på Potatisfestivalen=)...

i bilen på vägen hem tittar jag på klockan...18.00...okej nu börjar fotbollsträningen:/....jättebra, eller inte..så i morgon måste jag ju egentligen ut och träna, för det gjorde jag ju itne när jag kom hem, trots att jag tänkte på det...jobbigt att det skall vara så besvärligt att ta sig ut...men jag tänker i alla fall på det...ett steg närmare i all fall, eller inte ett steg tillbaka i alla fall...

nej nu skall jag svara på mina stackars mejl och hoppas att det går lätt att sova trots enorm sovmorgon och ren måndagsångest med nya krav och nya listor...

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0