Hmmm...

Ja dagen gick ju inte så bra som jag hade hoppats, men kvällen/förnatten har gått lite bättre...
sitter här och är sötsugen som få, men jobbar med Jim och då känns det änna lite avskräckande att spinga i skåpen och leta efter kakor, konstigt nog:P..

Illa nog var att jag glömde min havredryck som jag skulle druckit i natt, man måste avra sötsugen med:/...

Till natta mat vid tolv blev det tre gröva smörgåsar med två ägg på, ägg är nyttigt, och Jim har lärt mig att så länge som man tränar så använder klroppen alla kolhydrater, eller snarare han tränar bort alla de kolhydrater han äter, får hoppas på att jag gör det uner Lisebergs turen i morgon=)....skall bli kul....Blir till att hem och sova och sedan direkt till liseberg=)...
Kul kul....Skall gömma mig från allt onyttigt, äta innan vi åker och äta när vi kommer hem igen, blir lite långt utan mat, men får väll packa med mig frukt annars=)...

nej nus akll jag väll arbeta lite, är ganska lugnt i natt och man kan ju inte gärna väcka dom för att man skall få något att göra...

natti natti på er allihoppa, hoppas att ni sover gott:P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå! Så du bloggar du med?=) var längesen nu. jobbar du bara natt nu eller?



den 18 kommer jag och "går bredvid" på katalins beordran, haha :P snacka massa skit vettu ;)



ha det fint sålänge! kramar

2009-06-06 @ 15:25:03
URL: http://hannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0