Saningen då!

Det gick ju inte så bra då då!
men men, man kan ju inte vara bäst på allt. och bantning är ju en av de saker som jag ligger ganska långt ner på listan i...

Såg på SATC för en stund sedan, Charlotte hade en helt underbar rosa klänning=)...me like, så lyckas jag någonsin nå mitt mål så skall jag köpa en sådan klänning, slimmad och aldelles perfekt=)...haha...

nej nu skall jag gå och lägga mig, inbilla mig att jag skall gå upp tidigt och träna i morgon, sedan skall jag gå upp och lägga mig framför tvn precis som de två senaste dagarna....fyy på dig Linda... men jag har ju faktiskt problem med axeln(en mycket bra anledning till att inte gå ut och springa *NOT*)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0