Skogen!

Japp vi har varit i Skogen idag=)...Skögens IF I Oskarshamn...åkte i natt vid 03.15 framme vid halv åtta, jag skall inte klaga, sov ju hela vägen dit=)...

Gick inte så bra idag, axeln var värre än tidigare, skall försöka att träna lite mellan tävlingarna, det kanske är det som saknas...de flesta säger att jag skall vila, men läkarn sa att kroppen tycker om att röra på sig eller användas....så skall försöka...

Hade i alla fall en bra patull att gå med=)...kul hade vi, med lite extra hjälp större delen av banan, kändes bra att vara lite extra "ompysslad" när man egentligen ville bryta hela tävlingen....

Tittar på bilder från Lindome (jörpaträffen)
klagade lite över att alla nadr hade så många bilder på sig men att det inte fanns så många på mig...jag kan ju säga att det inte är något jag kommer att klaga över det närmaste:P.haha...
http://portland2000.mine.nu/roro/gallary2/main.php
här är en av bilderna=)


Första målet i Lindome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0