Sliten efter helgen!

En jobbig helg med massa sol och vatten och då en hel del crawings, vågar inte ställa mi på vågen idag riktigt, men idag börjar det igen=)...nya tag, 4 kg på två veckor?? mycket protein, mer än tidigare, ägg till frukost istället för gröt/gröt och ägg som det varit tidigare...

väger mig på onsdag igen, sedan max var annan dag(om det nu går när vågen står så lägligt i badrummet:/)

JAg sköt i alla fall jättebra i helgen, känner mig riktigt duktig, blev totallurad på ett mål igår, jag bedömde och fick ett avstånd, men blev lurad av blå påle som ståd fyra meter framför våran påle och deras är max 30 m, så satte på 34, *BONG* rakt under den sablans grisen:/...blå påle stod på 36 m, så jag stod egentligen på 40 m, jäkla skit vad man blir irriterad då, men 196 med en bom är inte helt fel...och det lever jag på ett tag till=)...
12 ynka poäng upp till Anders bara, tabbademmig på andra varvet och han gick förbi, irriterad man blir då då:P..haha..

nej nu skall jag väll hitta på något:P...

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0