Syster hemma igen...

hon kom hem idag och väckte mig ur mina "djupa"*host host* sömn...
en infektion som startat i halsen ocg begett sig ut i kroppen, hon har dåliga levervärlden, men hjärtat verakr må bättre i alla fall...

så nu har jag ingenting att skylla på med min viktedgång!!

Natten till igår gjotrde jag en massa övninger på jobbet, har inte blivit så i natt TRÄNINGSVERK!!!
Sit ups(både vanliga och i sidled, är inte så bra på dem men jag försöker), halva älgakliv(ner och tillbaka igen i stälelt för framåt) och vanliga benböj, gjorde kanske 20 armhävningar också, men kändes inge vidare....

vaknade ganska tidigt idag trots att jag jobbat natten så tog mig ut på en löparrunda...Trodde ni allt...jag GICK...joggade 50 meter och sedan gick jag igen...hmmm kondisen är itne vad den var frö bara någon månad sedan...men jag har startat nu i alla fall...

blev lite köttfärs med taco krydda till middag och tyvärr tre smörgåsar med leverpastej som lunch(?) på jobbet....menihop emd det och tre viol godisar(sådana små som finns i tablettaskar typ) så är det vad ajg ätit idag så är ju ine mycket men tyvärr inte så nyttigt, jag skall bättra mig...

Känner mig STARK nu!
Beslutsam!

Here we go!

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktigt ändå att bege sig ut i värmen!!! jag tänkte gå ut på en powerwalk i morses men kollade på termometern och tog på mig bikinin och gick ut och la mig i solen istället :P



jobbar du i helgen? har ju fan inte sett dig än :(

2009-06-26 @ 21:03:21
URL: http://hannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0