Yey...

kom upp på en promenad i morse med=)...och har faktiskt inte gått och lagt mig igen:p..hihi...

då det inte finns något vatten till mig att ducha med så blir det antingen gymmet eller badet senare...får nog bli gymmet tror jag..=)...känner mig extra hälsosam idag....NOT!!! blev en glass till frukost så måste ju ta och träna bort den, skall trycka i mig lite vitamintabletter nu pga förlorade vitaminer(i o med GLASSEN, om någon nu missade det:P)



Känns änna konstigt, har vart ledig så länge nu, känns som agtt jag skall jobba ikväll, men nej nej, inte förrens i morgon, känns grymt skönt=)...



skall försöka vara lite flitigare med kameran, syster yster får hjälpa mig sedan=)...har ju en gammal bild som profilbild och det måste ju ändras=)...

Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0