Arbeta snart..

åker om en kvart....skall bli kul, jobbar med rliga människor och det är bra=)...

all mat för idag är fixad och även hälften till i morgon, så känner mig nöjd...
Har precis ätit mellanmål,  soyghurt(typ yoghurt  fast av soja i stället) och en likadan yoghurt som igår=)

Ingen träning idag, synd att man är så lat:/...men i morgon blir det mycket, då är det tävlig i Vaggeryd, skall bli kul..=)...har tyvärr inte skutit något i veckan, men det får gå ändå...

nej måste lägga all min mat i en kasse så jag får med mig det..


hoppas alla får en bra dag...


hej svejs


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du har/har haft det bra på jobbet.

Jag ska väl tillbaks i höst nån gång.



Kram!

2009-05-08 @ 19:27:03
URL: http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0