Fairytale!

Ja det är så jag beskriver dagen=)
213 poäng!!
på 15 mål=), var ganska överlägsen idag, sammanlagt 402 poäng efter en hyffsad första omgång och en grym andra=)

tyvärr blev det ju firande med lite kakor, så är uppe i 1200 poäng idag, men som Anders(som sa fick tjejdäng) sa så har jag ju sparade kalorier sedan tidigare dagar då jag bara ätit 930-970 kalorier 11 av de senaste 14 dagarna, två dagar 1050 och då idag 1200, så kan väll vara okej då...

sitter nu i bilen på vägen hem, har vart en rolig helg, med trevligt folk och mycket träning, får se om det blir mer när vi kommer hem, måste ju ställa ut djuren igen i alla fall så att vi kan träna i veckan=)...om två veckor är det Gävle Sigtuna och då skall ska jag vara på topp=) är ju ganska duktig om jag lägger den sidan till=)..

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0