Inflammation!!!!!

JA, just det, nu har jag lyckats få en inflammation i axeln, eller det är vad de tror på vårdcentralen, skall ta antiinflammatoriskt i en vecka så får vi se sen:/...

kan knappt använda armen, i morse innan jag tagit värktabletter kunde jag inte ens lyfta min egen frukosttallrik(utan gröt!!) så känns ju inge vidare, skall ringa tillbaka till vårdcentralen om en vecka om det inte blir bättre tills dess, och blir det inte bättre tills dess dör jag!! jag får inte börja skuta förrens det blir bättre i axeln, och jag har en stor tävling nästa helg, eller stor och stor känns stor för mig, jag har precis börjat bli bra på det här ju!! så får jag inte skuta på en vecka!!

det "lustiga" är att Anders Svennson får en skiktröntgen så fort han får ont, men jag får vänta en vecka och ta tabletter innan de ens vill titta på mig...känns mindre kul faktiskt...men som en "vanlig" människa så kan man itne räkna med mera!! men är det inte bättre på en vecka så måste de göra något fort fort fort!!!!!


Maten går bra, men går inte ner något i vikt! trots en helg med massa massa massa träning så har jag bara gått ner 0,2 kg sedan i fredags, undrar när det släpper?? vill inte stanna upp nu! och kan itne äta mindre än jag redan gör! jag får försöka träna mer, men var alldelles för deppig för fotboll ikväll=(...en lovar att träna på söndag, då har jag bytt för att kunna träna!
så får hoppas att det är bättre med axeln då!!  Och med låret, Jenny sa att det fanns tejp så man kune tejpa sig på goiken, får väll hoppas att det blir bättre!!

nej nu skall jag gå och gråta mig till sömn!! eller bara sova låter bättre!!




Kan vara denna muskel som besvärar, Supraspinatus!
(bilden tagen från fotosearch.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0