Jobbat!!

Alltid kul när man arbetar med rätt människor, spelat Yatzy ikväll=)...haha, kul när man har tid med sånt också, speciellt när det är program på tv som förkarar hur dåliga vi är:/...jobbade så hann inte se detPUNKT!!

en av våra anhöriga hade ringt in til P4 i förra veckan, efter att de talat om hur illa det är inom äldrevården, och sagt att vi är bra:P...kanske inte riktigt, men hon tycker att personalen är bra, nu är jag bara vikarie på den avdelningen, men känns ju som ett litet plus i kanten även för mig=) trots att jag inte är där så ofta...mend et hör inte saken till...


Har precis hackat ihop lunchen inför i morgon, får bli tonfisk med sallad i morgon, gott gott, hackade gränsakerna til fredag med, men vet inte riktigt vad jag skall ha till, Lax kanske? får se vad jag orkar göra i ordning i morgon efter jobbet=)...

idag har jag varit piggare än jag varit på över en vecka, kan bero på att jag äter havregrynsgröt till frukost i stället för yoghurt och müsli?? eller att jag har haft en förkylning som inte brutit ut och nu är den borta?? man vet ju inte riktigt nu när alla är förkylda...

Nej nu väntar sängen på mig!!
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0