Massa arbete!

Jobbat till två idag, fick gå en timme tidigare, och skall snart lägga mig och sova igen för det är dags för jobb i natt, skulle ha jobbat i morgon bitti, men så ringde de och frågade om jag kunde ta natten, och med med extra natt ob och extra timmar så kan man ju inte tacka nej till det, och det gick bra för samordnaren uppe på kontoret att hitta en vikarie i stället för mig i morgon bitti så det blev bra till slut=)...,

då jag måste ha något att äta i natt, sparar jag middagen och ett mellanmål till dess då jag endå sovit/sover över dem...

nej nu är det tillbaka till sängen, var bara tvungen att kolla min farm, är ju som besatt, att det kan bli så:P...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0