oj då...

det är redan tre dagar sedan jag skrev, att tiden går så fort ibland...

åt mellanål för en timme sedan ungefär, en yoghurt och ett plommon, gott gott...

måste hitta något mer jag kan äta till frukost, tycker frtfarande det är gtt med yoghurt och müsli, men kan ju trättna på det i längden...gröt kan jag ju äta när jag är hemma, men det blir svårare m jag jobbar, inte lika lätt att ta med sig och äta där...

idag blir det lax till lunch, och en massa grönsaker...i mrgon blir det nog lite Qinoa till Lunchen, blir lite mer än bara grönsaker då=)....


Idag är det en vecka sedan jag började med den här dieten, och har gått ner ca 3,5 kilo, känns riktigt bra, hppas att det håller i sig, måste bara ta mig i kragen och träna lite mer, har itne blivit så mycket i veckan sm gått...
2,5 km löpning, ,5 h fotboll, en heldag bågskytte tävling, och någon timme bågskytteträning...ch ca 7000 kcal mat...
skall träna mera nu...idag blir det till att städa, även dt ger ju en hel del träning, så hem och städa med er=)

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det var ett tag sen jag var på jobbet nu, men tiden gårju så otroligt fort.

Är det mycket förändringar?



Kram Sofia

2009-05-11 @ 15:08:07
URL: http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0