Precis hemkommen...

...från fotbollsträning=)...riktigt kul, men riktigt trisst att man har sån sablans dålig kondis:/...springer tre meter och sen orkar man inte mer, skit trisst faktisk, inte nog med att man känner sig helt slut, man skall känna sig dum för man inte får tag på bollen i tid med...men men, det kommer...

fick mitt nya träninsställ med, det är hur skönt som helst, har precis duchat och tagit det på mig, kanske skall ha det som pyjamas:P...eller inte...=)

har blivit 960 kcal idag och då tog jag ändå ett extra glas mjölk till maten, klockan är mycket så jag hinner inte med den sista havredrycken idag, men det gö r inget, är inte hungrig, bara så där sugen på nått...och så hör jag hur pappa sitter med en påse jordnötter, jag tycker inte ens om jordnötter, men det känns som att det hade vart såååå gott, men det är det inte egentligen...

stog på wellnetlife att 90 minuter fotboll är 800 kcal, kan ju itne riktigt stämma, ahde jag avrt mer död än jag e, men känns bra att höra...

nej nu är det dags för sängen, jobb i morgon..

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0